החלפה והחזרה:

הנחיות להחלפת או החזרת פריט:

 

  1. החלפת פריט:
    יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולשלוח אותו אלינו עד 14 יום מיום קבלתו.
  2. החזרת פריט:
    בעת החזרה, ניתן לבחור בין קבלת קרדיט לשימוש באתר (סכום שישמש אותך לרכישה באתר, ללא תאריך תוקף) או החזר כספי (נזכה אותך על הסכום ונחזיר לך אותו דרך אמצעי התשלום שהשתמשת בו).
מדיניות משלוחים:     

לקוחות יקרים, אספקת המוצרים הינה עד 20 ימי עסקים, גם אם בחרתם באיסוף עצמי,
ייתכנו עיכובים באספקה ליישובים מרוחקים

    הערות ותוספות

    • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים עבורך טל׳ 03-5446149, מייל  goldy.tlv@gmail.com .
    • החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 100 ש"ח.
    • ניתן להחזיר פריט עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה, יתקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי סכום של 100 ש"ח- הזול מביניהם. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.
    • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

     

     

    משלוחים בארץ :

     גוש דן: 20 שח

    ליתר הארץ: 35 שח

     

    הערות: 

    1. בחירת איסוף עצמי מהחנות – דיזנגוף 232 תא - היא ללא עלות . לאחר שקיבלת מאיתנו אישור כי החבילה מוכנה עבורך יהיה ניתן לאסוף אותה.
    2. המוצר יסופק עפ"י זמן ההספקה הרשום במידה וקיים במלאי .
    3. ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.
    4. השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה ,במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

     

    ***קיימים משלוחים בינלאומיים – למידע על מחיר משלוח מחוץ לגבולות ישראל צרו איתנו קשר במייל goldy.tlv@gmail.com ונחזור אליך עם מחיר המותאם למדינתך.